تبلیغات
نمایندگی مجاز 1937 ایران خودرو (پورمحمودی) - دریافت تندیس بلورین جایزه ملی تعالی توسط ساپكو
دریافت تندیس بلورین جایزه ملی تعالی توسط ساپكو
15 اسفند 95 ساعت 09:31 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
شركت ساپكو به عنوان تنها شركت حاضر از صنعت خودروسازی در سطح تندیس موفق به دریافت تندیس بلورین چهاردهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.




به گزارش ایكوپرس به نقل از روابط عمومی ساپکو، در این دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی که با عنوان «تعالی در خدمت جامعه» در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، تندیس بلورین این دوره از جایزه به نماینده ساپکو و قائم مقام مدیر عامل این شركت دکتر پارسا اهدا شد.



براساس این گزارش 71سازمان و شرکت بزرگ کشور، در 5 بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی با انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی و به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود، متقاضی دریافت جایزه ملّی تعالی سازمانی بودند که از این میان شرکت های فولاد خوزستان و فراسان در بخش ساخت و تولید و بانك پاسارگاد در بخش خدمات با بازه امتیازی 601 تا 650 موفق به كسب تندیس سیمین شدند.


شركت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، گروه مپنا و مجتمع فولاد خراسان برندگان تندیس بلورین در بازه امتیازی ۵۰۱ تا ۵۵۰ در بخش ساخت و تولید بودند. در بازه امتیازی ۴۵۱ تا ۵۰۰ امتیاز نیز ساپكو همراه با شرکت پالایش نفت تهران، شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا(مکو) و استام صنعت در بخش ساخت و تولید و شرکت سهامی بیمه ایران در بخش خدمات، موفق به دریافت تندیس بلورین شدند.


فرایند ارزیابی این جایزه که تا سه سال اعتبار دارد، از مهرماه سال جاری پس از ارسال اظهارنامه تعالی سازمانی آغاز و پس از ارزیابی انفرادی تیم ارزیاب و اجماع قبل از سایت ویزیت، مرحله بازدید از محل طی روزهای بیستم تا بیست و چهارم آذرماه از سوی دبیرخانه جایزه انجام شد.


گفتنی است، در مراسم اهدای جوایز که با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و منصور معظمی معاون وزیر برگزار شد، مهندس خاتمی قائم مقام و جمعی از مدیران و ارزیابان ساپکو حضور داشتند.


می توانید دیدگاه خود را برای روابط عمومی شرکت بنویسید
BHW 31 فروردین 96 05:45 ق.ظ
What's up Dear, are you genuinely visiting this website on a regular basis, if
so after that you will without doubt take good know-how.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
 


نظرخواهی
نحوه خدمات رسانی در امر فروش و پس از فروش نمایندگی پورمحمودی را چگونه ارزیابی میکنید؟




دیگر موارد
تعداد مطالب :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :