تبلیغات
نمایندگی مجاز 1937 ایران خودرو (پورمحمودی) - برگزاری آزمون سراسری پرسنل نمایندگی های ایران خودرو
برگزاری آزمون سراسری پرسنل نمایندگی های ایران خودرو
12 آبان 95 ساعت 04:18 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
معاونت شبكه خدمات پس از فروش ایساكو اعلام كرد: با برگزاری آزمون سراسری برای پرسنل 800 نمایندگی مجاز ایران خودرو در 20 منطقه كشور غربالگری گسترده ای به منظور شناسایی سطح توانمندی نمایندگی ها صورت خواهد گرفت.


 به گزارش ایكوپرس به نقل از ارتباطات ایساكو، شهریار سلطانی با بیان این مطلب افزود: این آزمون كاملا منطبق با استانداردهای كنكور سراسری خواهد بود و طی آن پرسنل نمایندگی های ایران خودرو در سطوح مختلف از جمله مدیرخدمات پس از فروش، كارشناس پذیرش، كارشناس فنی، مسوول انبار و استادكاران در چهار بخش مكانیك، برقكار، جلوبندی كار و گاز سوزگار متناسب با سطح تحصیلات به پرسشنامه آزمون پاسخ خواهند داد.


وی با بیان اینكه سنجش میزان مهارت و دانش پرسنل نمایندگی ها با هدف به روزرسانی شبكه و نزدیك شدن به استانداردهای روز دنیا خواهد بود، افزود: مهمترین وی‍ژگی این آزمون سنجش میزان اثربخشی آموزش های سالیانه خواهد بود و در این دوره هشت هزار نفر از پرسنل نمایندگی ها شركت خواهند داشت.


وی گفت: با توجه به ورود تدریجی خودروسازان بزرگ دنیا به بازار ایران، شبكه خدمات پس از فروش نیز باید از آمادگی لازم برای این رقابت پذیری برخوردار شود.


سلطانی با بیان اینكه برای برگزاری این آزمون شرایط سختگیرانه ای در نظر گرفته شده است، افزود: براساس نتایج آزمون - كه یك ماه دیگر اعلام می شود - نفرات برتر شناسایی شده و افرادی هم كه نیاز به آموزش بیشتر دارند در دوره های تكمیلی شركت كرده و مردودین از شبكه خدمات حذف خواهند شد.


معاونت شبكه خدمات پس از فروش ایساكو تصریح كرد: طی این آزمون نفراتی هم كه بالاترین امتیازات را به دست آورند به عنوان بازوهای جدید در شبكه ارتقا خواهند یافت و به عنوان كارشناس خبره در شبكه حضور خواهند داشت.


وی با بیان اینكه نتایج این آزمون بر رتبه بندی و میزان اجرت نمایندگی ها نیز تاثیر خواهد داشت، اضافه كرد: در عین حال اگر پرسنل نمایندگی ها در برخی از تخصص ها امتیازات لازم را به دست نیاورند، اجازه ارائه خدمات در آن بخش ها تا زمان بهبود و اصلاح را نخواهند داشت.


وی در رابطه با مشوق هایی كه در نتیجه برگزاری این آزمون اعطا خواهد شد، افزود: بر این اساس ایساكو پرداخت بخشی از حقوق نفرات برتر آزمون را تقبل خواهد كرد.


وی با بیان اینكه حضور خودروسازان خارجی در ایران یك فرصت است، افزود: ما در بسیاری از فرآیندها و سرفصل های خدمات پس از فروش به استانداردهای روز دنیا نزدیك هستیم ولی فرق ما با آنها در زمینه اجرای فرآیند ها است كه با پیاده سازی رویكردهایی از قبیل همین آزمون درصدد بهبود آن هستیم.


عبدالرضا امیدی معاون فنی و مهندسی شركت ایساكو نیز در این نشست اعلام كرد: شركت ایساكو در طول سال 380هزار نفر ساعت آموزش برای پرسنل نمایندگی ها را انجام داده و این آزمون با هدف ارزیابی آموزش ها و منطبق با عیب یابی و تعمیر خودروها خواهد بود.


وی گفت: تلاش ما بر این است تا آین آزمون در آینده به صورت یك آزمون جامع و برنامه توسعه دانش محور در زمینه خدمات پس از فروش دنبال شود و طی آن طیف گسترده تری از فعالان بخش خدمات پس از فروش خودرو كشور را در بر گیرد.


وی با اشاره به گستردگی شبكه خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر كشور گفت: در حال حاضر از بین 400 شهر ایران در 380 شهر نمایندگی داریم كه این امر نشان دهنده نزدیك بودن به استانداردهای روز دنیا است و با توسعه دانش این نمایندگی ها در جهت كامل تر شدن ارائه خدمات گام بر می داریم.


امیدی با بیان اینكه یكنواختی مهارت در سراسر كشور یكی دیگر از اهداف برگزاری این ازمون است، افزود: موضوع ورود و خروج افزاد به شبكه نمایندگی ها یكی از بزرگترین معضلات در زمینه منابع انسانی است كه در تلاش هستیم با تدوین راهكارهای آموزشی جدید تاثیر این مشكل را به حداقل برسانیم.


وی گفت: اندازه گیری ضریب نفوذ اطلاعات در شبكه از دیگر مزیت های این آزمون خواهد بود و حتی در صورت مردودی نمایندگی ها آنها از شبكه حدمات ایران خودرو حذف خواهند شد


می توانید دیدگاه خود را برای روابط عمومی شرکت بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
 


نظرخواهی
نحوه خدمات رسانی در امر فروش و پس از فروش نمایندگی پورمحمودی را چگونه ارزیابی میکنید؟




دیگر موارد
تعداد مطالب :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :